Bredband, internet och kabel-TV

Bredband, internet och kabel-TV

Föreningen har idag ett så kallat gruppavtal med Telenor vad gäller TV, internet och telefoni. Via Telenor kan du även prenumerera på olika streamingtjänster. Gå in på Telenors hemsida för att veta mer.

Från och med mars 2019 har vi ett nytt avtal som innebär att du kan utöka din bandbredd/hastighet till 250/250 Mb utan extra kostnad. Du kommer då även att ha möjlighet att byta till en snabbare och säkrare router i bostaden. Det händer inte automatiskt, utan du behöver kontakta Telenors kundtjänst på 020-222222. Läs mer i det bifogade dokumentet. Du når det genom att klicka här: Telenor internet och TV 2018-03.

Föreningen har även ett avtal med ComHem. Det system som finns i fastigheten har få användare och är inte lika modernt som det via Telenor. Kring vår kabel-TV leverantör ComHem kan du läsa mer via länken nedan:

Information om Com Hems leverans till Brf Hamnen